Rebranding sítě prodejen Teta drogerie a lékárny
Rebranding sítě prodejen Teta drogerie představuje jeden z největších rebrandingů v ČR a z mnoha ohledů je zcela unikátní. Určitě to byla jedna z největších výzev mé kariéry.
Na začátku rebrandingu značky Teta stál nákup 120 prodejen od společnosti Schlecker – krachující sítě drogerií. Teta drogerie už v té době vlastnila sít zhruba 760 prodejen a rozhodla se celý formát zmodernizovat.
Díky síle a obratu značky bylo možné zrealizovat množství výzkumů a na jejich základě pak vytvořit nové logo a vizuální identitu, která se stala vzorem pro nový design prodejen. Vznikl i nový koncept prodejen, který zahrnoval nové rozvržení kategorií, nové prvky a další.
Tvorba konceptu byl první krok, poté bylo potřeba celý proces změny zrealizovat a to v co nejkratší době. Během 3 let se přestavělo 550 prodejen, tedy skoro 200 prodejen ročně. To znamenalo celý proces naplánovat tak, aby se otevřela téměř každý pracovní den jedna!
Rebranding Teta drogerie byl velmi úspěšný jak po realizační stránce (dodržení termínů i rozpočtů), tak po stránce efektivity – obrat prodejen po rebrandingu vzrostl o desítky procent téměř 3 roky po sobě.
Za efektivitu rebrandingu Teta drogerie jsme s týmem získali prestižní ocenění Zlatá Effie.