Můj příběh
Svoji marketingovou kariéru jsem začal jako Marketing Manager značky Olympus. Kromě práce pro nadnárodní značku jsem si vyzkoušel uvedení tehdy zcela nové kategorie produktů na trh – digitální fotoaparáty.
Poté se mi naskytla jedinečná příležitost stát se Marketing Managerem značky Balakryl, č. 1 na trhu vodou ředitelných barev, a vzít si na starosti její kompletní rebranding, restrukturalizaci portfolia, změnu obalů a přípravu nové komunikace včetně natočení TV spotu. Projekt Balakrylu byl úspěšný a díky tomu se mi otevřely dveře do světa nadnárodní korporace PPG Architectural Coatings, která značku Balakryl koupila.
Další pozice byla splněním mého snu – práce v marketingu českého nápojářského gigantu Kofola, kde jsem měl jako Senior Brand Manager na starosti značky vod pro ČR a SR. Nejznámější značkou byl Rajec, pro který jsem připravoval strategii, komunikaci a přípravu uvedení nové kojenecké vody na trh.
Za nejvýznamnější projekt své dosavadní kariéry však považuji rebranding Teta drogerie a lékáren, jeden z největších rebrandingů v České republice. Pod mým vedením došlo k rebrandingu loga a tvorby zcela nového konceptu, designu a kompletní proměně 550 prodejen po celé ČR. Součástí projektu byla rovněž změna komunikační strategie včetně realizace množství výzkumů a dalších souvisejících činností.
Rebranding Teta drogerie byl velmi úspěšný a získal 1. místo v marketingové soutěži Effie. Zkušenosti získané při práci na tomto projektu mě také naučily vytvářet dlouhodobé strategie, pracovat s velkým množstvím dat a řídit týmy lidí.
Nyní působím jako nezávislý marketingový poradce a konzultant, kterého baví přenášet zkušenosti z velkých korporací i do středních a menších firem, se kterými pracuji nejraději. Dnes si tak mohu cenit spolupráce s Biopekárnou Zemanka, přírodní kosmetickou firmou Nobilis Tilia, sítí chovatelských potřeb Super zoo a řadou dalších.
Budu velmi rád, pokud do mého portfolia, budete patřit i vy!